hajmo na basket

21 новембра, 2009 у 6:47 am | Објављено у Kosarka | Постави коментар
Ознаке: , ,

Sportovi su mi jedan od mojih omiljenih hobija i jako je dobro bavite se sportom. Ako ste imali problema sa igranjem kosarke sa drugarima ili dok ste bili mali ili ako ste mali pa imate problema sa igranjem kosarke sa odraslima onda se mozete zabaviti u nasoj online kosarki ova kategorija ima jako veliki broj igrica u kojima mozete da igrate kosarku. Jam sam se oducio da probam igricu Eddies Shotclock Showdown ova igrica ima visoku ocenu i rec je o maloj igrici koja se jako brzo ucitava i nakon cega se pojavljuje jako jednostavan meni.Glavni meni sadrzi dve opcije, opciju za pokretanje slobodnih bacanja i opciju za pregledavanje instrukcija how to play. Jedino sto je potrebno da znate jeste da se sve svodi na upravljanje sa tastature.

Оставите коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Постави коментар

Направите бесплатно веб-место или блог на WordPress.com..
Entries и коментари feeds.